Sklik zařazuje nový formát typu nativní reklamy

pondělí, 19. února 2018, 11:45 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Kombinuje v sobě prostor pro textové pole, obrázky a loga.

Obrázkový formát doplněný o texty, foto: Sklik

Obrázkový formát doplněný o texty, foto: Sklik

Reklamní systém Sklik společnosti Seznam.cz zařazuje  nový reklamní formát. Jedná se o tzv. kombinovanou reklamu složenou z několika textových polí, dvou formátů obrázku a dvou log. Jejich kombinace se v reklamním prostoru má zobrazit tak, aby inzerce zapadla vizuálně do kontextu stránky.

„Lidé jsou v dnešní době každý den zavaleni mnoha reklamními sděleními. V momentě, kdy konzumují obsah, je spíše zaujme chytře napsaný nativní inzerát, který do stránky zapadá vizuálně i obsahově. Pro zadavatele reklamy to však
znamená, že musí uživateli nabídnout v první řadě zajímavé čtení a třeba až na jeho konci zmínit inzerovaný produkt například formou odkazu do e-shopu, kde si jej může čtenář zakoupit. Takto koncipovaná reklamní sdělení dosahují cca 3x vyšší míry prokliku než běžná inzerce,“ uvedl David Velechovský, manažer Sklik.

Nativní reklama byla dosud na Seznam.cz dostupná pouze prostřednictvím přímého nákupu a omezeně přes RTB.

Spuštění kombinované reklamy předcházelo tříměsíční testování s vybranými klienty a agenturami zařazenými do programu Certifikované agentury Sklik. Cílit bude možné dostupnými způsoby – retargeting, zájmy, nákupní zájmy, pohlaví, umístění a další.

-mav-