Vodafone pokračuje v kampani s Ondřejem Sokolem

čtvrtek, 15. února 2018, 14:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Vodafone startuje kampaň na nabídku Red+Home, vánoční hereckou sestavou doplní „Laskonka“.

Ve čtvrtek 15. února spouští mobilní operátor Vodafone novou kampaň, s níž podporuje novou nabídku Red+Home, propojující mobilní služby, mobilní a pevný  internet.  

Tematicky kampaň zůstává ve stávajícím rodinném konceptu, v němž jednotlivé členy rodiny hraje Jiří Vyorálek, Lucie Žáčková, Štěpán Mikoláš a Agáta Zimová. Na Vánoce se k nim přidal strýc v podání Ondřeje Sokola, nyní k nim přibude strýcova známost „Laskonka“, kterou ztvárňuje Vlastina Svátková. 

Kampaň bude k vidění v televizi, tisku, outdooru a na internetu. 

Autorem kampaně je opět agentura McCann Prague. Produkci zajistila společnost Savage. Režie se ujal Vojta Kotek, hudbu složil Viliam Béreš. Média má na starosti agentura Wavemaker (dříve MEC).

-stk-