Za Margot, Koko a Milenu zodpovídá Radomír Šlechta

úterý, 20. února 2018, 11:35 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Novým manažerem značek Margot, Koko a Milena se v Nestlé stal Radomír Šlechta.

Radomír Šlechta, foto: Nestlé

Radomír Šlechta, foto: Nestlé

Čokoládové tyčinky značek Margot, Koko a Milena bude ve společnosti Nestlé nově rozvíjet Radomír Šlechta.

Mezi jeho hlavní úkoly bude patřit upevnění tržní pozice a celkové omlazení značky Margot. Prvním počinem Radomíra Šlechty je tak nová kampaň této čokoládové tyčinky, která poběží v březnu tohoto roku v televizi na českém a slovenském trhu. 

Do Nestlé přichází Radomír Šlechta ze společnosti Plzeňský Prazdroj, kde se podílel na marketingu značek Gambrinus, Radegast a v neposlední řadě i Pilsner Urquell. Vystudoval Provozně ekonomickou fakultu České zemědělské univerzity.

-stk-