Žilková je v inzerci Mladé fronty, mění se i periodicita Esence

čtvrtek, 8. února 2018, 12:10 Aktuality, Tisk, Lidé MediaGuru

Do obchodního týmu Mladé fronty nastoupila Lenka Žilková. Magazín Esence zároveň přechází na dvouměsíční periodicitu.

Lenka Žilková, foto: Mladá fronta

Lenka Žilková nastoupila do obchodního týmu divize Euro vydavatelství Mladá fronta, a to na pozici senior sales managera. Na starost má agenturní prodej, VIP zákazníky divize Euro a především lifestylový magazín Esence. Žilková přišla z vydavatelství CNC. V minulosti se věnovala především lifestylovým titulům. 

Lifestylový magazín Esence, který vychází jako samostatná příloha týdeníku Euro, zároveň změnil původní čtvrtletní periodicitu a od ledna 2018 vychází jako dvouměsíčník šestkrát ročně, vždy v první polovině sudého měsíce. Každé vydání magazínu Esence je věnováno jednomu vybranému tématu.

Stylový magazín Esence vychází poprvé jako dvouměsíční příloha týdeníku Euro 12. února 2018 v nákladu 25 tisíc kusů.

-mav-