Baťa nasazuje jarní kampaň, přesouvá se do exteriéru

pátek, 16. března 2018, 11:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Baťa rozvíjí koncept „Jsem svá a jsem s tím v pohodě“, na jaře se přesouvá do exteriéru.

Zdroj: Repro YouTube Baťa

Značka obuvi Baťa odstartovala 11. března svou jarní kampaň. I nadále v ní rozvíjí loni představený koncept „Jsem svá a jsem s tím v pohodě“, v němž staví na různých typech lidí a situacích.

Letos se reklamní komunikace přesouvá do exteriéru v Praze, kde byly natočeny dokumentárním stylem tři různé ženy.

Kampaň je k vidění v televizi na stanicích skupiny Nova. Dále běží v online prostředí, například na YouTube, Stream.cz, Nova.cz či na Facebooku. Doplněna je komunikací v místě prodeje. Kromě českého trhu komunikuje značka také na Slovensku, kde však využívá jen sociální média.

Kreativa je dílem agentury McCann. Produkci zajistila společnost 68 pictures. Nákup televize má na starosti agentura Blue 449, o digitál se stará Adexpress.  

-stk-