CzechTourism vypisuje mediální tendr za 8,7 mil. korun

pondělí, 19. března 2018, 10:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

CzechTourism hledá dodavatele na nákup mediálního prostoru na zahraničních trzích.

Zdroj: FB CzechTourism

Zdroj: FB CzechTourism

Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism vypisuje veřejné výběrové řízení na zajištění mediální kampaně na oslavu významných výročí roku 2018. Půlroční kampaň poběží na Slovensku, Polsku, v Německu, Rakousku, Francii a Rusku.

Předmětem zakázky, jejíž předpokládaná hodnota je 8,7 mil. korun, je realizace kampaně včetně nákupu mediálního prostoru v souladu s mediálním plánem, dále správa kampaně, její průběžná kontrola i finální vyhodnocení výkonu a efektivity. Vyplývá to z informací publikovaných ve Věstníku veřejných zakázek.

-stk-