Dušan Gajdoštík řídí digitál v IPG Mediabrands

pondělí, 12. března 2018, 09:30 Aktuality, Lidé, Reklama MediaGuru

Dušan Gajdoštík přichází do komunikační skupiny Interpublic z internetové firmy Seznam.cz.

Dušan Gajdoštík, foto: Internet Info

Dušan Gajdoštík, foto: Internet Info

Na pozici Head of Digital CEE skupiny IPG Mediabrands (Interpublic) nastoupil Dušan Gajdoštík. Od roku 2013 pracoval v Seznam.cz, necelý poslední rok zastával pozici Head of Brand Advertising.

V IPG má být primárně zodpovědný za rozvoj digitálního oddělení Mediabrands v České republice (mediální agentury Universal McCann a Initiative), jeho strategické směřování a růst. Vedle toho se má věnovat hledání synergií se sesterskou lokální kreativní agenturou McCann Erickson a také s ostatními agenturami v rámci CEE (zejména Maďarsko, Polsko, Rumunsko).

„Například v Maďarsku již funguje HUB na programatický nákup přes naši platformu Cadreon. Globálně jsme získali nového klienta Lego, o kterého se od začátku roku staráme i v lokálním REMEA HUBu. I zde bych měl být nápomocen s koordinací digitálních kampaní," přiblížil MediaGuru.cz Dušan Gajdoštík.

-mav-