Evropa 2 upravuje vysílání, jsou v něm Bouček a Kohák

pátek, 9. března 2018, 17:45 Aktuality, Rádio MediaGuru

Evropa 2 protahuje ranní vysílání, chce na něj nalákat reklamní zadavatele.

Libor Bouček, foto: P. Kurečka. Lagardere Active ČR

Lagardere Active ČR zavádí další proměnu Evropy 2. Cílem programových změn je protáhnout ranní prime-time a přinést tak zadavatelům reklamy další prostor pro možné speciální operace, se stejným zásahem jako má Ranní show s Leošem Marešem a Patrikem Hezuckým. V pátek to uvedla společnost Lagardere Active ČR.

V nové Afterpárty Evropy 2 s Liborem Boučkem, která se vysílá každý všední den mezi 9.00 – 12.00 hod., jsou rubriky Kultovka Evropy 2 nebo Sprostějov aneb Slovník sprostých slov s Jakubem Kohákem.

„Vloni jsme posílili program o vtipnou trojici dam 3v1, tedy Nikol Štíbrovou, Veroniku Arichtevu a Martinu Pártlovou, začátkem roku přibyl do Ranní show ženský element v podobě zpěvačky Victorie Velvet. Nyní přichází do všednodenního vysílání další atraktivní a vtipní muži, Libor Bouček, Jakub Kohák,“ uvedla Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2.

Změny se dočkalo i Vyber si na maXXimum, kde Petra Cerhu alias Nastyho střídá mladá dvojice z víkendu – Petr Říbal a Ondřej Urban. Beatboxer, moderátor a stand-up komik Nasty bude i nadále dělat hudební žebříček Evropa 2 Music Chart. Do víkendového vysílání přichází moderátorka Barbora Krčmová.

Nové všednodenní vysílání Evropy 2

Vysílací čas

Vysílací blok

Moderátor

Rubriky

06.00 - 09.00

Ranní show

Leoš Mareš, Patrik Hezucký

Svět podle Victorie
Zpátky do minulosti

Česká volba

09.00 -12.00

Afterparty

Libor Bouček

Kultovka Evropy 2

Sprostějov aneb Slovník sprostých slov
s Jakubem Kohákem

12.00 -15.00

MaXXimum muziky

Pavel Cejnar

hudební zprávy Kdo Co Kde Kdy a s Kým Flashback Evropy 2

15.00 - 18.00

Odpolední show

Tomáš Zástěra,
Veronika Koko Kokešová

Vytoč mámu, Soundtrack

18.00 – 20.00

Vyber si na maXXimum

Ondřej Urban, Petr Říbal

20.00 – 22.00

3v1

Veronika Arichteva, Nikol Štíbrová, Martina Pártlová

Ranní show Evropy 2 je z dlouhodobého hlediska nejúspěšnějším obchodním produktem Lagardere Active ČR. Hned za Ranní show následuje Odpolední show, která je ale z hlediska poslechovosti úspěšnější než ranní vysílání.

Jde tak o další ohlášenou změnu v portfoliu rádií Lagardere. Dopolední vysílání a hudební dramaturgii upravuje i Frekvence 1.

 -mav-