Hamé cílí sérií videí o cvičení na maminky

sobota, 10. března 2018, 08:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Na maminky, ať už nastávající, nebo ty s malým dítětem se zaměřuje Hamé se svým videoobsahem.

Zdroj: Hamé

Zdroj: Hamé

Společnost Hamé připravila se svou značkou dětských příkrmů Hamánek online videoobsah, s nímž cílí na maminky, ať už nastávající, nebo ty s malým dítětem. Ty chce oslovit cvičením.

Maminky na rodičovské nemají moc času ani energie pravidelně vyrážet do tělocvičny. A síly a motivace někdy chybí také ženám v očekávání. Moc dobře to známe, proto jsme pro vás připravili ve spolupráci s certifikovanou trenérkou s přesahem do fyzioterapie Terezou Michálkovou sérii osmi instruktážních videí. A kdy jindy začít než na jaře, kdy všechno ožívá příslibem nových začátků,“ vysvětluje Lenka Vaněk, marketingová ředitelka společnosti Hamé. Sérií cvičení přitom Hamé navazuje na lednovou výzvu, kterou spustila se značkou Easysandwich.

Za kampaní stojí agentura MarketUp.  

-stk-