Hornbach nasazuje „propocenou“ jarní kampaň

čtvrtek, 22. března 2018, 16:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Na jaře startuje Hornbach novou kampaň tematizující prospěšnost fyzické práce.

Foto: Hornbach

Foto: Hornbach

Na jaře startuje Hornbach novou kampaň tematizující prospěšnost fyzické práce. 

Hobby řetězec Hornbach spouští novou jarní kampaň, jež tematizuje prospěšný účinek těžké fyzické práce doma a na zahradě. Ukazuje, že každodenní stresové situace se snadno „vypotí“ při kutilství. 

„Kampaň je pro Hornbach pozvánkou k aktivní fyzické a tvůrčí práci venku na zahradě,“ říká David Kolář, marketingový ředitel společnosti Hornbach pro Českou republiku a Slovensko. „Každý, kdo někdy vykopal jámu pro zahradní jezírko, založil záhon nebo postavil terasu, moc dobře ví, že fyzicky náročný projekt představuje perfektní kompenzaci každodenního stresu,“ dodává.

Kampaň staví na reklamním spotu, v němž v protagonistově imaginárním vnitřku těla přeměňuje houf hyperaktivních „gumových kovbojů“ každodenní problémy na pot.

Kreativní koncept pochází z dílny berlínské agentury Heimat. Produkci zajistila společnost Czar. Režie se ujal Andreas Nilsson. 

-stk-