
Intersport otevřel na českém trhu první pobočku v nové podobě, která už v Rakousku úspěšně funguje, foto: Intersport.
Prodejce sportovního zboží Intersport představil v Česku první prodejnu inspirovanou moderním konceptem své rakouské mateřské firmy. První pobočka nového vzhledu byla otevřena v pražských Letňanech.
„Do modernizace jsme se pustili s cílem vytvořit něco víc než běžnou prodejnu. Chtěli jsme, aby vznikl prostor s unikátní atmosférou, ve kterém se naši zákazníci budou cítit příjemně a který pro ně bude inspirativní,“ vysvětluje Martin Palarčík, jednatel společnosti Intersport.
Zrekonstruovaná prodejna má rozlohu celkem 1 595 m2, z toho 1 393 m2 je prodejní plocha. Design interiéru chce zvolenými prvky a materiály podtrhnout outdoorový rozměr nabízeného zboží. Pracuje se dřevem, kameny a imitací stromů. „Doba se mění. Klademe větší důraz na životní prostředí, aktivitu a zdravý pohyb, tak proč by obchody měly vypadat pořád stejně? Sport a příroda k sobě navíc neodmyslitelně patří,“ dodává Palarčík s tím, že v Rakousku tento formát už úspěšně funguje.

V interiéru pracuje nový koncept prodejny s kamenem a dřevem, foto: Intersport.

Výrazným prvkem jsou imitace stromů, foto : Intersport.

Foto: Intersport
Tým nové prodejny tvoří 15 zaměstnanců, kteří kromě sportovních potřeb nabídnou zákazníkům i další doplňkové služby. Příchozí mohou využít servis kol a lyží, dynamickou analýzu došlapu, analýzu posedu na kole a Boot Fitting, tedy tvarování skeletu lyžařské obuvi přesně podle chodidel zákazníka.
Na českém trhu provozuje Intersport 29 prodejen a tři půjčovny sportovního vybavení. Potýká se zde s konkurencí řetězce Sportisimo, který má v Česku 106 kamenných poboček, Hervis Sports s 22 prodejnami a s Decathlonem, jenž má po republice 15 prodejen. V nabídce sportovního oblečení a obuvi konkurenci tvoří také 53 prodejen řetězce A3 sport či brandované obchody jednotlivých sportovních značek adidas, Nike, Puma, Under Armour a další.
-stk-