Kofila se v limitované edici inspiruje uměleckými styly

úterý, 20. března 2018, 07:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kofila se v nové limitované edici inspiruje uměleckými styly 20. století.

Nová limitovaná edice značky Kofila, zdroj: Nestlé

Nová limitovaná edice značky Kofila, zdroj: Nestlé

Značka Kofila již podruhé uvádí limitovanou edici v designovém balení. Letos se podoba obalů inspiruje uměleckými styly 20. století, a to secesí, kubismem, pop-artem a street artem.

Limitovaná edice z dílny agentury Yellow Shapes na tři měsíce nahradí tradiční žlutý obal, který vznikl v roce 1923 pod rukama českého malíře Zdenka Rykra. Všechny čtyři varianty budou označeny dobře viditelným poznávacím znamením v podobě červené malířské palety.

„Hlavním účelem limitované edice je vnést kousek umění do každodenního života lidí, a navázat tak na odkaz malíře Zdenka Rykra. Myšlenka ,Vyber si svůj styl‘ vybízí nejen k výběru preferovaného designu tyčinky, ale také má inspirovat spotřebitele, aby se nebáli být sví, protože taková je i Kofila,“ vysvětluje Tereza Dvořáková, brand manažerka značky Kofila.

Kofila secesní, zdroj: Nestlé

Kofila secesní, zdroj: Nestlé

Kofila kubistická, zdroj: Nestlé

Kofila kubistická, zdroj: Nestlé

Kofila pop-artová, zdroj: Nestlé

Kofila pop-artová, zdroj: Nestlé

Kofila street-artová, zdroj: Nestlé

Kofila street-artová, zdroj: Nestlé

Prodej limitované edice Kofily bude podpořen komunikací na Facebooku a v médiích, digitálními bannery a venkovní reklamou. Součástí kampaně bude také čtyřtýdenní soutěž, jež poběží od 3. do 31. května 2018. Soutěžit se bude o čtyři zájezdy do slavných evropských galerií a 4 000 poznámkových bloků s antistresovými omalovánkami.

-stk-