Kofola se v jarní kampani vydává do amorské akademie

čtvrtek, 8. března 2018, 08:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pro jarní kampaň si Kofola vybrala prostředí Akademie Elixíru Lásky, kde se vyučuje míchání elixíru lásky.

Klíčový vizuál jarní kampaně značky Kofola, foto: Kofola

Klíčový vizuál jarní kampaně značky Kofola, foto: Kofola

Značka Kofola spouští od 12. března svou jarní kampaň. Letos se odehrává v prostředí Akademie Elixíru Lásky, kde se amorci učí míchat z bylinek a ovoce elixír lásky, kterým je právě Kofola. Hlavním hrdinou je amorek Gabriel. 

Kampaň, jejímž cílem je zdůraznit přírodní složení Kofoly, bude k vidění v televizi, outdooru a na internetu.

Kreativní koncept pochází od agentury VCCP. Animaci zajistilo slovenské studio Plaftik. Produkci měla na starosti společnost Boogiefilms. Spot se natáčel v prostředí zahrady o velikosti 5 x 5 m, vytvořené z rostlin, bylinek i ovoce

-stk-