Kreativním ředitelem Leo Burnett je Martin Mareš

pondělí, 19. března 2018, 15:00 Aktuality, Lidé, Reklama MediaGuru

Kreativu v agentuře Leo Burnett vede Martin Mareš. Martin Pasecký se stává senior idea makerem skupiny Publicis One.

Martin Mareš, nový kreativní ředitel Leo Burnett, foto: Leo Burnett

Martin Mareš, nový kreativní ředitel Leo Burnett, foto: Leo Burnett

Novým kreativním ředitelem v Leo Burnett se stává Martin Mareš, který dosud v agentuře působil jako digital creative group head. Předtím vedl kreativu v agentuře Triad.

„Chci dál budovat dobře fungující ,idea-centrickou‘ agenturu, která nápady umí rozvíjet napříč relevantními kanály. To mimo jiné znamená, že je všechny zná a umí efektivně využívat. Oporu vidím v dobře fungujícím hubu Publicis One,“ uvedl ke svým plánům v nové pozici Martin Mareš.

Dosavadní kreativní ředitel Martin Pasecký se přesouvá do role senior idea makera v rámci Leo Burnett Praha a skupiny Publicis One.

-stk-