Pietro Filipi do kampaně obsazuje tři generace žen

středa, 7. března 2018, 07:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pietro Filipi spouští první kampaň pod novým majitelem. Provází ji tři generace žen.

Nová kampaň Pietro Filipi, foto: Matúš Tóth

Nová kampaň Pietro Filipi, foto: Matúš Tóth

Módní značka Pietro Filipi, která na sklonku loňského roku změnila majitele, vstupuje do jarní sezóny 2018 s novou reklamní kampaní. Nejnovější kolekci představí tři generace žen.

„Na české módní scéně podobná reklama doposud chyběla. Mezigenerační kampaně nebývají obvyklé. Těší nás, že restart značky Pietro Filipi může začít právě takto odvážnou reklamní kampaní, která prezentuje tři sebevědomé a krásné ženy různého věku,“ komentuje nový majitel oděvního domu Michal Mička, jenž přes svou společnost C2H private equite odkoupil od dosavadního majitele Petra Hendrycha 80% podíl české značky. Investice se pohybovala ve výši několika desítek milionů korun. Chce se více zaměřit na online zázemí značky i její zahraniční expanzi.

Kampaň se od začátku března objeví v tisku, outdooru, na internetu a také na prodejních pobočkách firmy. Postavena je na fotografiích žen v soukromí, například Zuzany Gregorové či Gréty Slezákové. Fotografie, jež vytvořil Matúš Tóth, vizuálně připomínají snímky z polaroidu. Cílem bylo, aby kampani dodaly osobní až intimní charakter a přitom zůstaly trendy.

Pietro Filipi v současnosti působí kromě České republiky na dalších sedmi východních trzích, na Slovensku, Ukrajině, v Litvě, Lotyšsku, Bělorusku, Rusku či Kazachstánu. Celkem provozuje 40 prodejen. Obrat firmy za rok 2016 poklesl z 543 milionů korun na 478 milionů, zisk se poprvé dostal do záporných čísel.

-stk-