Radegast se v kampani dostává do hokejového zápasu

sobota, 17. března 2018, 08:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové reklamní kampani ukazuje Radegast hořké chvíle ve sportu.

Foto: Repro YouTube Radegast

Foto: Repro YouTube Radegast

Pivní značka Radegast nasazuje do televize novou reklamu, v níž nadále rozvíjí svůj dlouhodobý koncept uvozený mottem: „Život je hořký. Bohudík.“ Tentokrát symbolickým způsobem zachycuje hořké chvíle ve sportu, konkrétně, co se odehrává v hlavě hokejisty po srážce s protivníkem. Kampaní chce Radegast podpořit své spojení s českou hokejovou extraligou.

„Radegast i hokej jsou tady pro správné chlapy, kteří umí ocenit hořké stránky života,“ vysvětluje manažer značky Marek Grabovský a dodává: „Hokej je sice nejdrsnější sport, ale okamžiky, které přináší život, jsou často hořké ještě o něco víc. Ukazujeme, že pravý chlap takové chvíle zvládne v životě i na ledě.“

Kreativní koncept a scénář reklamního spotu vytvořila agentura Boomerang Communication pod vedením kreativního týmu Lukáše Jaloveckého. Režie se ujal americký režisér Alexei Tylevich. Produkci zajistila společnost Armada Films. O vizuální postprodukci se postaralo studio RUR.

-stk-