Rohlik.cz letos spustí dlouhodobou kampaň od Yinachi

pátek, 23. března 2018, 12:25 Reklama, Aktuality MediaGuru

Rohlík.cz si na kreativu zvolil agenturu Yinachi, jež zajistí dlouhodobou kampaň.

Zdroj: Rohlik.cz

Zdroj: Rohlik.cz

Online supermarket Rohlik.cz si za novou kreativní a strategickou agenturu vybral Yinachi. V rámci výběrového řízení, ve kterém se utkalo celkem pět agentur, hledal tým, který pro něj bude vytvářet dlouhodobou kreativní kampaň. Její spuštění plánují ještě v průběhu letošního roku.

Agentura Yinachi, za níž stojí Robert Peňažka a Ondřej Roček, se věnuje především reklamě, ale i kulturním projektům. Mezi její klienty patří například Staropramen, J&T, v minulosti pracovala také pro Zonky, Twisto, Kostelecké uzeniny, Kooperativu či Glenfiddich. Jako vydavatelství je podepsána pod knihami Kmeny, Obsese, Prkýnka na maso jsme uřízli, Hrdinové či dětská publikace Neboj, neboj.

-stk-