Ve své nové kampani „Za lepší jídlo“ se online supermarket Rohlik.cz zaměřuje na příběhy malých českých farmářů, pěstitelů a výrobců.
„Nad rámec naší standardní nabídky zařazujeme pravidelně i prémiové produkty, které jsou u našich zákazníků vždy velmi oblíbené. Nyní jsme na to chtěli navázat systematičtěji v naší nové dlouhodobé kampani „Za lepší jídlo“. Není jen o kvalitních produktech, ale také jedinečných příbězích farmářů a lokálních dodavatelů, kterým se snažíme zajistit dostatečný odbyt, aby se mohli věnovat produkci v co nejvyšší kvalitě,“ říká zakladatel Rohlik.cz Tomáš Čupr.
V kampani je tak představena například Mikrofarma, Kozí farma Pěnčín, Paštikárna Němčičky Jiřího Fridricha, Marmeláda s příběhem Hany Šindlerové, značka Nemléko, za níž stojí Amálie Koppová David Balcar, či Vitaminátor Tomáše Soška. Dále je do kampaně zapojen Michal Kosek z Meatpointu, Zbyněk Pípal z Ecoproductu, Michaela Dubová ze Statku Horní Dvorce, Paul Day z The Real Meat Society a další.
Dlouhodobá kampaň bude k vidění po celý letošní rok na internetu, na webových stránkách Rohlik.cz a na sociálních sítích. Již proběhla také komunikace v tisku, jež se bude opakovat, uvažuje se i o zapojení outdooru.
-stk-