Social Index 2017: Bodovaly Alza, Škoda či Karel Gott
Společnost Senti One sledovala, jak se na internetu mluvilo o vybraných produktových segmentech.
Automobilka Škoda, internetový obchod Alza.cz a mezi celebritami Karel Gott – to jsou zástupci tří sledovaných kategorií, o kterých se na internetu v loňském roce nejvíce mluvilo. Vyplývá to z dat, která poskytla společnost Senti One. Vycházela z monitoringu sociálních médií a internetu a hodnotila úspěšnost značek ve třech segmentech: auto-moto, e-commerce a celebrity.
Zveřejněný Social Index je založen na základě počtu pozitivních, negativních a neutrálních online zmínek a rovněž na intenzitě diskusí v konkrétní kategorii. Přítomnost a popularita značky se měří nejen na sociálních sítích, ale také na diskusních fórech, blozích, mikroblozích a novinkových portálech.
V uvedených třech kategoriích bylo zanalyzováno celkem 1,8 mil. zmínek. Nejvíce diskutovanou v rámci těchto kategorií byla Alza.cz před CZC.cz a automobilkou Škoda.
Nejpozitivnější zmínky měla kategorie e-commerce, následovaná auto-moto. Nejméně pozitivních zmínek měla kategorie celebrity, která si zároveň připsala i největší počet negativních zmínek. Mezi celebritami se podle indexu za Karlem Gottem nejvýše umístili také Ewa Farna, Lucie Bílá a Kazma.
-mav-