SZIF volí na online Media Investments, na tisk 2C Analytics

čtvrtek, 1. března 2018, 16:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

SZIF si na mediální nákup na první čtvrtletí vybírá agentury Media Investments a 2C Analytics.

Zdroj: SZIF

Zdroj: SZIF

Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) si v podlimitních výběrových řízeních vybral agentury na zajištění mediálního prostoru na první čtvrtletí 2018.

Na tisk SZIF zvolil agenturu 2C Analytics, za níž stojí Jiří Tošer a Roman Heřman, který je propojen i s agenturami Image CZ nebo About CZ. Zakázka dosahuje hodnoty 3,2 milionu korun. 

Online reklamní prostor v hodnotě 1,9 milionu korun zajistí agentura Media Investments Jana Klápy. Ta měla nákup na internetu a v tisku na starosti i v loňském roce. Vyplývá to z informací ve Věstníku veřejných zakázek.

-stk-