Tchibo přidává další příchutě Mazagrande

úterý, 13. března 2018, 15:15 Aktuality, Marketing MediaGuru

Tchibo rozšiřuje portfolio svého značky Mazagrande, nové příchutě podpoří kampaní.

Foto: MediaGuru.cz

Necelý rok od uvedení na trh značky Mazagrande přichází společnost Tchibo s dalšími příchutěmi. V prosinci přibyla k základní kávové limonádě její silnější varianta Mazagrande Forte, nyní na trh vstupují další dvě příchutě – brusinková Cranberry a citrusová Fresh Citrus.

„Aktuálně nové příchutě listujeme ve velkoobchodní i maloobchodní síti, postupně budou nabíhat a dostupné začnou být v průběhu dubna,“ popsala na dotaz MediaGuru.cz tisková mluvčí společnosti Tchibo Eva Kotýnková.

Novinky podpoří také kampaň v duchu stávajícího konceptu „Ochutnej zvědavost“. K vidění bude v televizi, na internetu a ve vlastních médiích firmy.

-stk-