Značka Crème Bonjour spustila kampaň „jako po másle“

úterý, 13. března 2018, 11:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Unilever chce v nové kampani na značku Crème Bonjour přispět k hladce probíhajícím ránům.

Foto: Repro Crème Bonjour

Společnost Unilever spustila začátkem března novou kampaň na svou značku rostlinného tuku s máslem Crème Bonjour. Tematizuje v ní nástrahy každodenního rána a chce přispět k tomu, aby alespoň něco probíhalo „jako po másle“. 

„Našim spotřebitelům chceme ráno zpříjemnit a proto na trh brzy přineseme i novinku, Créme Bonjour v praktické vaničce – první produkt na českém trhu, který kombinuje rostlinné tuky s máslem,“ říká senior brand manažerka Unileveru Christina Svensson.

Kampaň běží v televizi, na internetu a v místě prodeje.  

Pod kampaní je podepsána agentura VCCP, jež vyhrála výběrové řízení již v prvním kolem loni na podzim. Produkci zajistila společnost District productions. Režie se ujal Jan Zajíček. 

-stk-