AKA připravila další ročník nAKAfe, je už v dubnu

středa, 18. dubna 2018, 07:35 Reklama MediaGuru

Akce pro studenty a zájemce o práci v agenturách se letos koná už na konci dubna.

Marek Hlavica, foto: AKA

Marek Hlavica, foto: AKA

Především na vysokoškoláky a absolventy je zaměřen třetí ročník akce nAKAfe, který proběhne 25.dubna v Praze, Brně a Frýdku Místku. Do akce se zapojilo dvacet členů Asociace komunikačních agentur (AKA), které otevřou své brány pro studenty a zájemce o obor.

Agentury vedle seriózních programů letos lákají také na kreativní lobotomii nebo nejrůznější brandy až po brandy na balkóně. Účastníci potkají například reklamní vlky, UMPRUMáky, architekty a textilní návrhářku. 

Návštěvníci se nově mohou registrovat v novém on-line systému, a to buď na první běh v 17:00, nebo druhý v 19:00. Vybrat si mohou z digitálních studií, kreativních agentur, aktivačních i mediálních agentur.

„Poučili jsme se a termín stanovili tak abychom se vyhnuli zkouškovému období. Předpokládáme, že počet návštěvníků z loňska překonáme,“ uvedl Marek Hlavica, výkonný ředitel AKA.

Přihlásit se lze přes www.aka.cz. Tam zájemci najdou seznam agentur, mapu pro rychlou orientaci, případně stručný popis agentury nebo programu. Akce, kterou organizuje AKA, je zdarma.

Otázky pro výkonného ředitele AKA Marka Hlavicu

Jak hodnotíte loňský ročník naAKAfe?

Loni jsme propásli vhodný čas a uspořádali nAKAfe až ve zkouškovém období. Přesto přišlo půl tisícovky lidí. Letos se tedy na konci dubna strefujeme ještě do doby, kdy vysokoškoláci chodí do školy, a očekáváme vyšší návštěvnost.

Může se stát, že neuspokojíte všechny zájemce?

Teoreticky ano, ale budou včas varováni, aby mohli zvolit nějakou alternativu. Každá agentura má totiž jen dva turnusy od pěti a sedmi hodin večer. Pochopitelně kapacita je omezená. Může se tedy stát, že některá z agentur bude „vyprodaná“. Pak je třeba si rezervovat čas jinde, kde je ještě volno.

Jak?

Letos najdete na webových stránkách AKA nový rezervační systém s přehlednou mapou a popisem agentur. Tam je nutné se registrovat. Čím dříve, tím lépe.

Co vlastně návštěvníci mohou čekat?

Cokoli. Od velmi seriózního představení jednotlivých profesí, případových studií přes praktické workshopy až po spíše zábavné kousky. Každá agentura na to jde jinak. Společným jmenovatelem je ale představit práci v agentuře jako pestrou, zajímavou a perspektivní.

To se týká studentů, ale chodí i hotoví profesionálové?

Ano, často chodí i zaměstnanci konkurenčních agentur na výzvědy. V dnešní době, kdy lidé chybějí, je to vcelku přirozené.

Už se stalo, že nějaká agentura tuto cestou našla zaměstnance?

Popravdě řečeno, tohle moc nesledujeme. Nejde o náborové akce jednotlivých agentur, ale o představení celého oboru. Ale o nějakých stážistech vím. Třeba se z nich časem vyklube nějaký supertalent.

-mav-