ČS chce projektem Už vím pomoci mladým s budoucností

čtvrtek, 12. dubna 2018, 00:41 Aktuality, Reklama MediaGuru

Česká spořitelna spouští projekt Už vím, s nímž chce pomoci mladým lidem realizovat jejich sny.

Zdroj: ČS

Zdroj: ČS

Česká spořitelna spustila tento týden nový projekt Už vím, s nímž cílí na mladé lidi ve věku 18 až 28 let. Těm chce pomoci realizovat jejich sny. Banka tak reaguje na výsledky výzkumu, pod něhož má jen třetina mladých Čechů jasnou představu o své kariéře a každý druhý netuší, čím se bude živit. Chtějí sice dělat, co je baví, ale úplně neví, jak na to. „Z výzkumu jasně vyplývá, že touha po pracovní seberealizaci a cestování jsou dvě dominantní motivace, které jsou charakteristické pro dnešní mileniály, stejně jako relativně velká nejistota spojená s jejich realizací,“ vysvětluje Monika Hovorková, ředitelka marketingu České spořitelny.

Do projektu Už vím se mohou zapojit jednotlivci až do 29. dubna. Na webu www.uzvim.cz registrují svůj sen či projekt, a pokud získají alespoň 50 lajků, postupují do dalšího kola. V druhém kole vybere 21 finalistů porota, složená z ambasadorů soutěže – ilustrátorky Elišky Podzimkové, rappera Paulieho Garandy a horolezce Radka Jaroše. O sedmi vítězích nakonec rozhodne veřejnost v internetovém hlasování, které bude probíhat od 28. května do 17. června. Získat co nejvíce hlasů se finalisté budou snažit pomocí „volební kampaně“. Každý ze sedmi vítězů může získat na realizaci svého snu až 250 tisíc korun, přičemž svůj projekt musí realizovat během července až září 2018.

Ambasadoři projektu Už vím (zleva): Paulie Garanda, Eliška Podzimková a Radek Jaroš, zdroj: ČS

Ambasadoři projektu Už vím (zleva): Paulie Garanda, Eliška Podzimková a Radek Jaroš, zdroj: ČS

Projekt podpoří kampaň s claimem „Každé nevím, které překonáš, tě posune dál“, jež poběží v televizi, na internetu a sociálních sítích. Na webu projektu je možné nejen registrovat svůj nápad, hlasovat, ale i inspirovat se články o tom, co vše mohou lidé dokázat. Celá kampaň reflektuje dlouhodobý komunikační koncept České spořitelny pracující se sloganem „Když ve vás někdo věří, dokážete víc“.

Na projektu i kampani se podílela kreativní agentura Young&Rubicam. O sociální sítě se stará Peppermint, o redakční obsah Švédská 22 a o nákup médií Wavemaker.  

-stk-