Forbes pokračuje se speciálem Forbes Woman

pondělí, 16. dubna 2018, 13:10 Aktuality, Tisk MediaGuru

Speciál věnovaný ženám v byznysu má nadále vycházet jednou ročně. Letos vyjde 19. dubna.

Forbes Woman, foto: MediaRey

Vydavatel měsíčníku Forbes, společnost MediaRey, pokračuje s projektem Forbes Woman, jehož pilotní číslo představil v loňském roce.

„S výsledky pilotního čísla jsme byli spokojení, pozitivní ohlasy jsme měli jak od čtenářů, tak i od zadavatelů inzerce,“ uvedla Barbora Kročková, výkonná ředitelka vydavatelství MediaRey. Druhé číslo speciálu Forbes Woman, zaměřeného na ženský byznys a příběhy českých a světových podnikatelek, vychází ve čtvrtek 19. dubna.

Letošním hlavním tématem Forbes Woman jsou úspěšné české start-upy, které založily nebo spoluzaložily ženy. „Oslovili jsme sedm mladých žen, které v současné době svými projekty výrazně ovlivňují české start-upové prostředí a jejichž firmy mají úspěch nejen v Česku, ale i v mezinárodním kontextu,“ uvedla vedoucí magazínu Irena Cápová.

Nové číslo Forbes Woman přináší i rozhovor s podnikatelkou a manželkou zakladatele Alza.cz Lidijí Zavoralovou, rozlučku s odcházející šéfkou českého Microsoftu Biljanou Weber, zaměřil se na příběhy úspěšných českých lékařek i na několik žen, které úspěšný byznys rozjely během mateřské dovolené. Z amerického Forbesu získal i rozhovor s herečkou a podnikatelkou Kate Hudson nebo interview s herečkou Jane Seymour, v současné době vlivnou americkou investorkou, filantropkou a mentorkou.

Tématem čísla je i český pohled na fenomén MeToo.

Forbes Woman je další značkou spojenou s měsíčníkem Forbes. Technologický Forbes Next se od loňského roku stal pravidelným čtvrtletníkem. Cena magazínů Forbes Next a Forbes Woman je shodně 99 korun. Forbes Woman má nadále vycházet jednou ročně podobně jako další speciály Forbes Life a Forbes Nejbohatší lidé.

-mav-