Loosers připravila kampaň Friskies pro celou Evropu

neděle, 8. dubna 2018, 08:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

V Česku kampaň uvádí série šesti online videí.

Zdroj: Friskies

Zdroj: Friskies

Česká agentura Loosers připravila kampaň Friskies pro celou Evropu. Agentura v loňském roce vyhrála tendr na přípravu kampaně pro značku Friskies pro evropský trh. 

Kampaň uvádí v Česku sérii šesti online videí, které v podobě seriálu komunikují řadu produktů. Agentura připravila i další verze videí specifické pro ostatní trhy.

 

„Řešení od Loosers perfektně sedí ke značce Friskies a splňuje naše očekávání edukace zákazníků o možnostech a výhodách krmení psů produkty Friskies,“ uvedla brand managerka značky Veronika Drbohlavová.

Friskies je další značkou Nestlé, pro které Loosers realizují kampaně. Agentura v Nestlé pracuje pro Margot, Purina ProPlan a dlouhodobě se podílí na komunikaci spektra produktů značky Nescafé.

-mav-