Mediální investice za první čtvrtletí jsou vyšší než loni

středa, 18. dubna 2018, 12:20 Reklama MediaGuru

Nárůst reklamních investic v médiích táhnou především televizní a rádiová reklama, ukazují data.

Zdroj: Photospin

Zdroj: Photospin

Podle monitoringu reklamních investic směřovaných do médií se v letošním prvním čtvrtletí výdaje meziročně zvýšily. Vyplývá to z údajů AdIntel společnosti Nielsen Admosphere.

Nejvyšší meziroční navýšení za první tři měsíce roku 2018 se vztahují k televizní a rozhlasové reklamě, kde se má nárůst pohybovat na úrovni 15 %. Vyšší hrubé investice vykazují také tištěná média (+5 %) a outdoor (+4 %).

Do přehledu není zařazena internetová reklama. Monitoring postihuje jen část internetových investic, konkrétně bannerovou reklamu a videoreklamu. Podle dat sdružení SPIR ale zůstává v letošním roce (za leden a únor) úroveň investic směřovaných do internetové display reklamy za loňskými výsledky (v průměru -13 %).

Zdroj: Nielsen Admosphere, bez vlastní inzerce

Zdroj: Nielsen Admosphere, bez vlastní inzerce

-mav-