Miky Karas je kreativním ředitelem Scholz & Friends

středa, 25. dubna 2018, 15:30 Aktuality, Lidé, Reklama MediaGuru

Kreativním šéfem reklamním agentury Scholz & Friends se od května stává Miky Karas.

Miky Karas, Barbora Hájková a Tomáš Kopečný, foto: Scholz & Friends

Miky Karas, Barbora Hájková a Tomáš Kopečný, foto: Scholz & Friends

Miky Karas povede nově od května 2018 kreativní oddělení agentury Scholz & Friends. Podle slov Tomáše Kopečného, managing directora agentury, přichází Karas jako součást změn, které započaly nástupem Barbory Hájkové do pozice client service directora na konci loňského roku. „Společně s Bárou jsme hledali vhodného člověka, který zapadne do naší kultury a bude se podílet i na celkovém směrování firmy do budoucna," vysvětlil Kopečný.

Karas naposledy působil v agentuře Symbio, kde též zastával funkci kreativního ředitele. Ještě před tím dlouhodobě působil jako senior copywriter v agentuře WMC Grey. Na svém kontě má ceny z lokálních i zahraničních soutěží jak za kreativitu, tak efektivitu. Náplní jeho práce bude především péče o nově získané klienty Mitsubishi, Samsung a dále Wüstenrot, Jihlavanka nebo skupinu Unipetrol, pod jejíž křídla patří i síť čerpacích stanic Benzina nebo oleje Mogul.

-mav-