Novým manažerem značky Becherovka je Jakub Loos

pondělí, 23. dubna 2018, 10:55 Aktuality, Lidé, Marketing MediaGuru

Jakub Loos přichází ze start-upu ClaimAir, zkušenosti má i ze společnosti Coca-Cola.

Jakub Loos, foto: Jan Becher Pernod Ricard

Jakub Loos, foto: Jan Becher Pernod Ricard

Novým manažerem pro Becherovku, jež je součástí portfolia společnosti Jan Becher Pernod Ricard, se stal Jakub Loos. V novém působišti má v plánu změnit vnímání Becherovky v očích české veřejnosti, hlavně u mladších spotřebitelů a na významném českém trhu najít nové formy prezentace tohoto tradičního českého likéru.

Loos přichází ze start-upu ClaimAir, do kterého v roce 2016 vstoupil. Předtím pracoval deset let ve společnosti Coca-Cola na pozicích Marketing Event Manager a Brand Manager pro značky Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Nestea, Cappy, Kinley a Lift.

„Dávám si za cíl změnit a zlepšit vnímání Becherovky na českém trhu. Mám poměrně jasnou vizi o tom, kam chci, aby se Becherovka posunula v následujících 2-3 letech a na jejím naplnění budeme s kolegy intenzivně pracovat,“ představuje své cíle Jakub Loos.

-mav-