Privátní bankovnictví podpoří RB s designérkou Komatović

pátek, 13. dubna 2018, 11:41 Aktuality, Reklama MediaGuru

Raiffeisenbank se na podporu svého privátního bankovnictví FWR spojuje s designérkou Danielou Komatović.

Klíčový vizuál reklamní kampaně privátního bankovnictví Friedrich Wilhelm Raiffeisen, zdroj: RB

Klíčový vizuál reklamní kampaně privátního bankovnictví Friedrich Wilhelm Raiffeisen, zdroj: RB

Raiffeisenbank se pro podporu povědomí své značky privátního bankovnictví Friedrich Wilhelm Raiffeisen (FWR) spojila s designérkou Danielou Komatović. Ta se spolu se svým výtvorem – zlatým prstenem se žlutými safíry z kolekce Eye To The Soul – stala tváří klíčového vizuálu. 

Kampaň probíhá od začátku dubna do konce května 2018 v prémiových magazínech, jako je například Forbes, na prestižních venkovních plochách a v onlinu. „Kampaň je pokračováním loňské propagace, kdy byla značka FWR představena prostřednictvím známých designérů,“ komentuje novou kampaň Jan Remr, ředitel privátního bankovnictví FWR.  

Kromě Komatović, jež je držitelkou ocenění A’Design Awards & Competition 2017, reprezentuje značku také designér Rony Plesl. 

-stk-