Televize ve čtvrtletí zvýšily dodané reklamní TRP

pondělí, 9. dubna 2018, 12:10 TV MediaGuru

Reklamní televizní trh registroval v prvním čtvrtletí vyšší počet dodaných reklamních TRP.

Foto: MediaGuru.cz

Foto: MediaGuru.cz

Za první čtvrtletí 2018 se podařilo českým televizním stanicím meziročně zvýšit počet doručených reklamních TRP (target rating points, tj. počet kontaktů v cílové skupině). Ve srovnání s prvním čtvrtletím 2017 představuje navýšení doručených TRP v cílové skupině starší 15 let více než sedm procent, ve skupině 15-54 téměř šest procent a ve skupině 15-69 necelých osm procent.

Nejsilnějšími subjekty na reklamním televizním trhu jsou Media Club a TV Nova. Prvně jmenovaný v počtu doručených TRP má silnější pozici ve skupinách 15+ a 15-69. Vyrovnanější je postavení ve skupině 15-54. Všechny subjekty v letošním prvním čtvrtletí meziročně počet dodaných TRP zvýšily. Nejvyšší procentuální nárůsty si připsaly Atmedia a Česká televize, u komerčních subjektů je vyšší navýšení patrné u TV Nova.

Podíl na doručených TRP, 15+, 1Q/2018

Nielsen Admosphere

Podíl na doručených TRP, 15-54, 1Q/2018

Nielsen Admosphere

Podíl na doručených TRP, 15-69, 1Q/2018

Nielsen Admosphere

-mav-