TV kampaně k MS v hokeji mohou začít od 23. dubna

čtvrtek, 12. dubna 2018, 00:20 TV MediaGuru

Po olympijských hrách přichází další významná sportovní událost, kterou lze marketingově využít.

Zdroj: IIHF

Zdroj: IIHF

Cena televizní reklamy, vysílaná při příležitosti letošního mistrovství světa v ledním hokeji, je oproti standardní ceně zvýšena o 50 %. Televizní reklamu bude ale Česká televize v případě hokejového mistrovství umisťovat pouze u nejzajímavějších přenosů. Nabídne přitom dva typy reklamních bloků před nebo po třetině a také během power-breaků (reklamních přestávek během hry).

Z dalších komerčních možností se nabízí především sponzoring programu - upoutávky a sponzoring přímých přenosů nebo injektáže (nasazení uvnitř studií a zápasů v rámci opakovaných situací). Cenově nejdražší jsou sponzoringy u přímých přenosů utkání s účastí české reprezentace.  Sponzoring v power breaku v zápase s českou účastí přijde na 170 tisíc Kč, sponzoring před nebo po třetině na 130 tisíc Kč.

Sponzoringové kampaně přitom mohou začít už od 23. dubna 2018.

V rámci hokejového studia je rovněž možné využít product placementu, diváckých soutěží nebo minipořadů. Vedle televizního vysílání se připravuje i webový speciál s možností obsadit pozice preroll a postroll u videa.

Mistrovství světa v hokeji se letos uskuteční v Dánsku od 4. do 20. května. Přenosy se budou vysílat v časech od 16:15 a 20:15, o víkendech i od 12:15ČT sport přinese ze základních skupin maximum zápasů v přímém přenosu, kolizní utkání ve zkráceném záznamu. Zápasy v play-off se všechny odvysílají živě kromě dvou čtvrtfinálových souběžných utkání, které půjdou ze záznamu.

-mav-