Tváří globální fotbalové kampaně Visa je Ibrahimović

pátek, 20. dubna 2018, 12:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Zlatan Ibrahimović se stal tváří globální kampaně společnosti Visa k letošnímu Mistrovství světa ve fotbale.

Zlatan Ibrahimović se stal tváří globální fotbalové kampaně značky Visa, foto: Visa.

Zlatan Ibrahimović se stal tváří globální fotbalové kampaně značky Visa, foto: Visa.

Novou tváří globální m kampaně společnosti VisaFIFA Mistrovství světa ve fotbale 2018 bude fotbalista Zlatan Ibrahimović.

Podle společnosti ztělesňuje Zlatan Ibrahimovič hodnoty značky nejen svými fotbalovými úspěchy a vášní ke sportu, ale i svou mezinárodní působností a „světovostí“. Narodil se ve Švédsku bosenskému otci a chorvatské matce, je ambasador Organizace spojených národů, podnikatel a hovoří pěti světovými jazyky.

„Z partnerství se Zlatanem jsme nadšení. Těšíme se, že nám pomůže zahájit kampaň k partnerství s FIFA Mistrovstvím světa 2018 a ukázat některé z našich platebních inovací sportovním fanouškům po celém světě,“ sdělil Marcel Gajdoš, generální ředitel Visa pro Českou republiku a Slovensko.

Teaser video k zahájení spolupráce zveřejnil Zlatan Ibrahimović na svém instagramu, k vidění je take na youtube kanále společnosti Visa.

-stk-