Young Lions: V kategorii Media zvítězila Čejdová a Raimanová

pondělí, 16. dubna 2018, 19:10 Reklama MediaGuru

Kategorii Media českého kola soutěže Young Lions vyhrály Kristýna Čejdová a Eva Raimanová.

Kristýna Čejdová a Eva Raimanová, vítězky kategorie Media českého kola soutěže Young Lions, foto: MediaGuru.cz

Kristýna Čejdová a Eva Raimanová, vítězky kategorie Media českého kola soutěže Young Lions, foto: MediaGuru.cz

České kolo letošní soutěže Young Lions vyhlásilo vítěze první ze čtyř kategorií. První místo v kategorii Media získal tým Kristýny Čejdové z ČSOB Penzijní společnosti a Evy Raimanové z VS Hosting. Druhé místo získala Lucie Hrachovská a Rostislav Čítek z agentury Wavemaker a na třetím místě se umístil Ondřej Peša z Triad Advertising a Eva Došková z Liftaga.

Čestné uznání dostal tým Dominiky Valouchové a Evy Kouřilové z agentury Wavemaker za výbornou a sehranou prezentaci.

Kristýna Čmejdová a Eva Raimanová, foto: MediaGuru.cz

Kristýna Čmejdová a Eva Raimanová, foto: MediaGuru.cz

Lucie Hrachovská a Rostislav Čítek, foto: MediaGuru.cz

Lucie Hrachovská a Rostislav Čítek, foto: MediaGuru.cz

Eva Došková a Ondřej Peša, foto: MediaGuru.cz

Eva Došková a Ondřej Peša, foto: MediaGuru.cz

V kategorii Media, v níž se pořadatel, společnost Lionhearted, spojil s Asociací komunikačních agentur (AKA), měli soutěžící vymyslet kampaň na podporu přidané hodnoty, kterou kreativita může přispět k úspěchu značky. Cílem bylo ovlivnit přístup 300 největších zadavatelů k reklamním kampaním a přesvědčit je, že kreativita jde ruku v ruce s efektivitou. 

Prezentované práce posuzovala porota v čele s Braněm Polákem, CEO agentury Starmedia ze skupiny Publicis. Dalšími členy byla Pauline Newman ze společnosti Plzeňský Prazdroj, Petr NešpůrekOMD, Ondřej Šimůnek z agentury Wavemaker, Roman Čihálik ze Zaraguzy a Radouane Hadj MoussaDDB.

Prezentace všech prací najdete zde.

V průběhu týdne budou probíhat prezentace a vyhlášení vítězů i v dalších kategoriích – PR, Print a Digital.

Vítězové budou v červnu reprezentovat Českou republiku ve světovém finále v Cannes, které se koná jako součást nejvýznamnějšího festivalu kreativity Cannes Lions. Ti, co se umístí na stupních vítězů, a to ze všech kategorií se budou moci zúčastnit třídenního Winners Camp, plného workshopů, školení a diskusí. 

-stk-