Benetková je obchodní ředitelkou BigMedia

pondělí, 14. května 2018, 12:10 Outdoor, Lidé MediaGuru

Lenka Benetková nastoupila na pozici obchodní ředitelky BigMedia, která patří do skupiny BigBoard. Ta loni vykázala obrat přes miliardu Kč.

Lenka Benetková, foto: BigMedia

Lenka Benetková, foto: BigMedia

Na pozici obchodní ředitelky obchodního zastupitelství BigMedia, které je lídrem na trhu venkovní reklamy, nastoupila  Lenka Benetková.

„Od příchodu Lenky Benetkové si slibujeme zefektivnění obchodního vedení jednotlivých obchodních týmů i jednotlivců, posílení vazeb s našimi klíčovými klienty a také růst prodejů online prostoru na našem webovém magazínu Flowee,“ uvedl Marek Pavlas, který zůstává CEO BigMedia a nově se stává i jejím jednatelem. Díky zapojení Benetkové do obchodní exekutivy se má Pavlas nyní více věnovat strategickému rozvoji projektů celé skupiny BigBoard.          

Benetková bude ve struktuře BigMedia podléhat přímo Pavlasovi, přichází na novou pozici.

Lenka Benetková se v oblasti mediálního obchodování pohybuje devatenáct let. Začínala ve Vltava Labe Media, od roku 2009 pracovala ve vydavatelství Mladá fronta, později na pozici obchodní ředitelky. Z Mladé fronty odešla ke konci roku 2017.  

Společnost BigBoard Praha dosáhla loni obratu ve výši 1,062 mld. Kč, což bylo o 3 % více než v roce 2016. Čistý zisk vystoupal na 86 mil. Kč, což je historicky nejlepší výsledek (v roce 2016 to bylo 21 mil. Kč). Hlavním akcionářem BigBoard Praha je skupina Joj Media House (60 %), dalšími vlastníky jsou Richard Fuxa (20 %) a Touzimsky Media (20 %). Svůj podíl na trhu venkovní reklamy odhaduje BigBoard Praha na 58 % (počítáno i s akvizicí RailReklam na základě monitoringu reklamy).

-mav-