Braník uvádí tmavé pivo, podporuje ho kampaní

středa, 30. května 2018, 12:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pivní značka Braník představila novinku v podobě tmavého piva.

Značka Braník uvádí na trh tmavé pivo. „Braník Černý chce navázat na oblibu svých světlých kolegů. Jde o tmavé výčepní pivo českého typu, které je přitom lehké a skvěle pitelné. Zaujme svojí příjemnou sladkostí a krémovou pěnou,” popisuje novinku vrchní sládek Zdeněk Lux  ze společnosti Pivovary Staropramen, do jejíhož portfolia Braník patří. K dostání bude v lahvi o obsahu 0,5 l ve většině obchodních řetězců. 

Braník Černý je od poloviny května podporován kampaní v televizi, na internetu a v místě prodeje. Až do začátku srpna poběží televizní spot na stanicích skupiny Prima, Atmedia a České televizi.

Pod kampaní je podepsána agentura Jazz Communications. O produkci se postarala společnost Boogiefilms a režie se ujal Dominik Miškovský.

-stk-