Firma POS Media bude mít asijského partnera

čtvrtek, 17. května 2018, 09:25 Aktuality, Outdoor MediaGuru

Společnost zaměřující se na reklamu v místě prodeje oznámila dohodu o novém strategickém partnerství.

Richard van het Bolscher, foto: POS Media

Richard van het Bolscher, foto: POS Media

Společnost POS Media Czech Republic, zaměřující se na reklamu v místě prodeje, oznámila při příležitosti 20. výročí existence, že se domluvila na partnerství s vedoucí společností pro maloobchodní marketing v Asii Omni Marketing Global

„To nám poskytne příležitost přinést nové služby, které jsme dosud prodejcům nebo našim klientům nemohli nabídnout. Současně jednáme s dalšími společnostmi, které mají zajímavé podíly na trhu tady v jihovýchodní Evropě a v USA,“ uvedl Richard van het Bolscher, zakladatel a výkonný ředitel POS Media Group.

V roce 2016 vykázala POS Media Czech Republic tržby ve výši 232 mil. Kč, čistý zisk přesáhl 19 mil. Kč.

-mav-