Globální tváří značky Baťa se stala zpěvačka Lenny

čtvrtek, 3. května 2018, 07:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Česká zpěvačka Lenny bude letos celosvětovou tváří značky Baťa.

Lenny se stala globální tváří značky Baťa, zdroj: Baťa

Lenny se stala globální tváří značky Baťa, zdroj: Baťa

Globální tváří značky Baťa se stala česká zpěvačka Lenny. Kromě globální ambasadorské role, zastane i tu lokální – v České republice a na Slovensku. Cílem je především aktivizace zákazníků a prezentace značky jako mladé, dynamické a nadané.

Značka oficiálně oznámila spolupráci s Lenny 28. dubna na akci Bata Fashion Weekend v Miláně, nicméně na novou tvář upozorňovala už prostřednictvím newsletterů s prokliky na Facebook, kde měli fanoušci tipovat, kdo to bude.

Zpěvačku si značka ke spolupráci vybrala jednak kvůli její osobnosti, ale i v reakci na její novou píseň Enemy. V níž se Lenny zabývá tématy, jako je podpora ženského sebevědomí a jedinečnost každé ženy. „Lenny perfektně sedí do našeho konceptu. Je to mladá, ambiciózní žena se silnou osobností a vlastním názorem, díky čemuž dokonale ztělesňuje naše poselství: ,Jsem s tím v pohodě‘,“ vysvětluje Jana Barbati Chadová, vedoucí globálního marketingu Baťa.

V rámci nové spolupráce vystoupí Lenny na akcích Baťa a zapojí se do celosvětové kampaně, jež vyzývá všechny generace k přijetí vlastních nedostatků, sebepoznání a respektování svého já a zároveň se snaží upozornit na postavení žen ve společnosti a posílit jejich pozici. „Ženská hodnota je hlavním poselstvím této kampaně a téma, kterým se i já sama často ve své tvorbě zabývám, a jsem ráda, že mohu přispět svým hlasem a svým umem,“ dodává Lenny.

V České republice a na Slovensku se Lenny objeví v místě prodeje, ve výlohách obchodů včetně videí a hudby v rádiích, v časopise pro zákazníky či v soutěži na Facebooku. Rovněž bude k vidění v  kreativní zóně Baťa na festivalu Colors of Ostrava.

-stk-