Kia se v globální kampani spojuje s Petrem Panem

čtvrtek, 10. května 2018, 14:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kia natočila futuristickou verzi klasického příběhu s pohádkovou postavou Petra Pana.

V nové globální kampani se značka Kia vypraví do Země Nezemě, foto: Kia

V nové globální kampani se značka Kia vypraví do Země Nezemě, foto: Kia

Automobilka Kia propojila svou globální kampaň s pohádkovou postavou Petra Pana a natočila futuristickou verzi jeho příběhu.

V tříminutovém snímku „Petr se vrací“ ukazuje Kia Petra Pana, Wendy a vílu Zvonilku, kteří se vydávají na výpravu s posláním představit nové technologie obyvatelům Země Nezemě. Těm totiž kapitán Hook veškeré plody technologického pokroku doposud odepíral.

„Kia je na cestě stát se v budoucnu jedním z předních masových poskytovatelů mobility,“ komentoval Yong Won Cho, výkonný viceprezident a vedoucí divize globálního marketingu a značky společnosti Kia Motors, a dodává: „Prostřednictvím našeho originálního filmu jsme chtěli ukázat, že něco tak tradičního a oblíbeného miliony lidí po celém světě může být interpretováno novým způsobem a zasazeno do moderní doby. Podobně jako v případě lidí ze Země Nezemě ve snímku ‚Peter Returns‘ si možnost čerpat výhody technologického pokroku zaslouží každý, nejen malá skupina vyvolených.“

Peter Pan využívá ve filmu koncepční model Kia KED-12, s chytrými světlomety Smart Pixel, systémem autonomního parkování s obsluhou, technologií fokusace zvuku, inteligentního agenta a mnoho dalších. V rámci své vize ‚Bez hranic pro všechny‘ Kia plánuje, že testování autonomních vozidel v ‚chytrých městech‘ by mělo začít v roce 2021.

Režie snímku se ujal francouzský filmař Phillipe Andre. Natáčení, do něhož se zapojilo celkem 200 herců a členů štábu, probíhalo během šesti dní v Madridu. Speciálně pro potřeby reklamy vzniklo přes 100 různých rekvizit a kostýmů. Náčrty fiktivních lokací Země Nezemě a jejich převod do počítačové podoby si vyžádal přibližně šest měsíců.

-stk-