Lagardere rozšířilo Pigy, klientům nabízí i nové sociální profily

úterý, 15. května 2018, 11:55 Rádio, Aktuality MediaGuru

Dětská značka Pigy se rozšířila i do CD nosičů. Lagardere také klientům nově nabízí sociální profily ze segmentu pets.

Foto: Lagardere Active ČR

Foto: Lagardere Active ČR

Multimediální značka Pigy z portfolia Lagardere Active ČR rozšiřuje svůj záběr. Kromě časopisů, aplikací, her a plyšových hraček uvedla na trh ve spolupráci se Supraphonem nové CD dětských písniček s názvem Prasátko Pigy a kouzelná pohlednice plná písniček.

Pro Lagardere a Supraphon ho vytvořil autorský tým ve složení: Eva Spoustová, Igor Orozovič a Marek Mikulášek. Kromě CD uvádí Pigy do prodeje i novou dětskou knížku plnou receptů s názvem Laskončina kuchařka. Na tvorbě tohoto knižního speciálu spolupracoval mediální dům s dlouholetým partnerem, společností Madeta.

FB profil Máme rádi psy

FB profil Máme rádi psy

Digitální oddělení Lagardere Active ČR zároveň zařadilo do nabídky pro obchodní klienty od 1. května sociální profily zaměřené na zvířecí mazlíčky (pets): Máme rádi pejsky, Máre rádi psy, Máme rádi kočky a Máme rádi koně. Na Facebooku mají skupiny dohromady 1,3 milionu fanoušků.

„Portfolio Máme rádi představuje pro klienty ze segmentu produktů pro domácí mazlíčky aktuálně nejsilnější komunikační kanál na českém trhu,“ uvedl Jiří Sládek, ředitel digitálních aktivit Lagardere Active ČR.

Facebookové profily Máme rádi mají dohromady více než 1,3 milionu fanoušků, měsíční dosah až  5 milionů oslovených uživatelů a 3 miliony zhlédnutých videí.

-mav-