Lučina chce kampaní upozornit na mizející louky

pátek, 11. května 2018, 13:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Lučina se zapojila do revitalizace luk, svou aktivitu přenesla do imageové komunikace.

Klíčový vizuál značky Lučina

Klíčový vizuál značky Lučina

Značka Lučina ve své komunikaci dlouhodobě zdůrazňuje souznění s přírodou. V letošní květnové kampani se v duchu nového claimu „Ve vztahu s přírodou“ rozhodla aktivně zapojit do její ochrany a ve spolupráci s Bohumilem Bradnou z farmy Planta Naturalis vysela nedaleko Cvikova novou květnatou louku.

„V Čechách kvůli zemědělskému zpracování půdy dlouhodobě ubývá luk a s nimi mizí i motýli a další hmyz. Přitom by stačilo, aby lidé občas na svých pozemcích vyseli luční kvítí a starali se o ně,“ říká Lucie Pflimpfelová z agentury Triad Advertising, jež je pod kampaní podepsána.

„Chceme tak nejen vrátit přírodě lásku a inspirovat k tomu i ostatní, zároveň věříme, že tak na problematiku mizících luk a motýlů upozorníme a přispějeme k jejímu řešení. Lučině na přírodě dlouhodobě záleží a ve svých produktech z ní čerpá, navíc má motýla přímo ve svém logu. Proto je toto spojení naprosto přirozené a logické,“ říká Renata Burešová, brand manažerka značky Lučina.

Kampaň odstartovala v televizi, kde by nasazen televizní spot s novým tag-onem, který zároveň předznamenal novou vizuální identitu Lučiny.

Těžiště kampaně ale leží v digitálu, a to především na sociálních sítích Facebooku a Instagramu. Do komunikace byly také zapojeny influencerky jako Bára Karpíšková (Bjukitchen), Juliana Fischerová (Maškrtnica), Tereza Váchalová (terezen) a další, jejichž úkolem bylo luční semínka nejen vysít, ale i vše zdokumentovat pod #vevztahusprirodou a následně v rámci Májové výzvy veřejně pověřit jednoho ze svých přátel, aby vrátil přírodě lásku po svém. Kampaň doplňují PR aktivity.

Kreativa a produkce vznikla interně v Triadu, o PR se postaralo ACCEDO CR a mediální zastřešení zajistila agentura Wavemaker.

-stk-