Media Club zahrnuje HbbTV do obchodního balíčku

středa, 30. května 2018, 16:30 Aktuality, TV, Internet & Mobil MediaGuru

Prodej reklamy v rámci hybridního TV vysílání bude v rámci Media Clubu možný v rámci obchodního balíčku.

Foto: HbbTV

Foto: HbbTV

Media Club zařazuje od července HbbTV do obchodního balíčku videoreklamy. Klienti tak od poloviny roku budou v rámci obchodního balíčku dostávat nejen klasické platformy, jako jsou PC, tablet a mobil, ale také HbbTV.

Zároveň s touto novinkou uvádí Media Club nový kreativní nástroj HbbTV Creator, který má klientům umožnit tvorbu HbbTV aplikace bez dalších vývojových nákladů. Klienti Media Clubu mohou tento nástroj využívat zdarma.

K dispozici tři základní šablony (Basic, Basic Video – umožňuje přehrát jedno video, Basic Interactive – umožňuje přehrát až tři videa). Každá šablona je napojena na interní statistiky a umožňuje í měření na Google Analytics

„Oblíbenost a zásah platformy HbbTV dynamicky roste, proto jej zařazujeme do standardního balíku videoreklamy. Klientům tím navyšujeme velikost reklamního prostoru, mohou tak u kampaní dosáhnout většího zásahu, visibility a dohranosti spotů. Průměrné dosledování 30vteřinových video spotů je v rámci HbbTV dokonce až 90 %,“ uvedl Petr Hatlapatka vedoucí online prodeje Media Clubu.

Počet diváků s HbbTV roste. Podle měření Českých Radiokomunikací bylo v březnu na HbbTV připojeno přes 1,9 milionu diváků. Meziročně přibyla třetina (34 %) nových uživatelů. V portfoliu Primy také roste podíl sledování videí přes HbbTV (bráno podle typu obrazovky), zatímco v říjnu 2017 HbbTV tvořila 21 % v březnu 2018 už 29 %. 

-mav-