Poštovní spořitelna: Skřítci fungují skvěle, měnit je nebudeme

středa, 30. května 2018, 07:35 Aktuality, Marketing MediaGuru

Poštovní spořitelna rozšiřuje síť svých specializovaných přepážek na České poště, v komunikaci pokračuje se skřítky.

Zdroj: Poštovní spořitelna

Zdroj: Poštovní spořitelna

Poštovní spořitelna rozšiřuje síť svých specializovaných přepážek na České poště, s níž v loňském roce uzavřela desetileté partnerství. Přepážky, na nichž obsluhují proškolení zaměstnanci České pošty, nabízí mimo jiné i odbornější finanční poradenství. Už nyní je přepážek 251, v následujících měsících přibudou další. Za rok by jich mělo být vybudováno kolem 60, do konce roku 2019 by jich mělo být celkem 360. 

Poštovní spořitelna se ve své produktové nabídce zaměřuje nejen na Poštovní účet, u které eviduje 350 tisíc zákazníků, ale za uplynulý rok přidala i další produkty a služby. „Zabodovala například naše nová nabídka v podobě Poštovních fondů,“ popsal ředitel společnosti Přemysl Hanzelka. Postupně je rozšiřována také nabídka pojištění, která by ke konci roku měla obsahovat nejen všechna tradiční pojištění, ale například i pojištění internetových rizik. „Pro nastavení pojištění se snažíme těžit i z naší skupinové znalosti klienta,“ dodal Jan Sadil, člen představenstva a vrchní ředitel pro oblast Retailu ve skupině ČSOB, do níž Poštovní spořitelna patří. 

V rámci své strategie se Poštovní spořitelna snaží klást důraz na hodnoty, jako je jednoduchost, vstřícnost a dostupnost. Kromě přítomnosti na 3200 pobočkách České pošty, specializovaných 251 poboček a sítě bankomatů má i své call centrum, smartbanking, elektronické bankovnictví a videobankéře. „Za uplynulé tři roky nám tak výrazně stouplo hodnocení Net Promoter Score, ze 6 v roce 2015 na 44 v roce 2018. Je to mimo jiné i díky našemu komunikačnímu konceptu se skřítky, který opravdu výborně funguje,“ dodal Sadil. Podle informací MediaGuru.cz se o změně konceptu z těchto důvodů vůbec neuvažuje. 

-stk-