Veselá kráva oslovuje mladé přes platformu Musical.ly

sobota, 12. května 2018, 08:04 Aktuality, Reklama MediaGuru

Snacky Sýr a Křup od Veselé krávy využívá v kampani video platformu Musical.ly.

Snacky Sýr a Křup si k aktivaci vybraly zpěváka Vojtu D, foto: Bel Sýry.

Snacky Sýr a Křup si k aktivaci vybraly zpěváka Vojtu D, foto: Bel Sýry.

Výrobce sýrů Bel Sýry připravil novou kampaň na snacky Sýr a Křup značky Veselá kráva.  V ní se snaží oslovit mladou cílovou skupinu na video platformě Musical.ly, přes kterou uživatelé sdílejí krátká videa, ve kterých tančí nebo zpívají na playback své oblíbené hity

Komunikace cílí na děti ve věku 6 - 15 let a vychází z globálního konceptu „Roztancovaná porce zábavy“. „Za ambasadora kampaně jsme vybrali zpěváka Vojtu D, který je mezi dětmi a mladými do 15 let hodně populární. Do kampaně jsme vybrali jeho populární píseň Slunce, kterou využíváme k aktivaci cílové skupiny na sociální síti Musical.ly. Na ní budou uživatelé s hasghtagy #roztancujto #syrakrup nahrávat svoje vlastní videa k tomuto songu. Ti nejlepší pak vyhrají zajímavé ceny,“ popisuje mechaniku soutěže Martina Vargaeštoková, brand manager ze společnosti Bel Sýry.

Vedle soutěže na Musical.ly poběží kampaň na Sýr a Křup souběžně také v televizi, na internetu a v místě prodeje, kde budou zároveň interaktivní místa, na kterých si děti budou moct zatancovat.

Lokální koncept digitální kampaně včetně microsite www.syrakrup.cz vytvořila agentura Kindred Group.

Musical.ly byla založena v roce 2014 v Číně a celosvětově dnes registruje přes 200 milionů převážně mladých uživatelů. „V Česku a na Slovensku se počet uživatelů platformy pohybuje ve statisících, přičemž většina je ve věku 12 – 18 let. Pro děti je to přirozené prostředí, a v ČR navíc dosud nebyla v kampani využita, což společně s angažováním relevantního influencera dodává celé kampani punc atraktivity,“ říká ke kampani Tereza Kučerová z Kindred Group.

-stk-