Značka Sage představuje své první televizní spoty

pátek, 11. května 2018, 14:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka malých domácích spotřebičů Sage jde po pěti měsících na trhu do televize.

Zdroj: Repro YT Sage

Zdroj: Repro YT Sage

Značka Sage, která na český trh vstoupila v lednu 2018, uvádí své první televizní spoty, a to na podporu automatického pákového kávovaru a kontaktního elektrického grilu. Televizní spoty, jež mají za doprovodu sborového zpěvu „útočit“ na smysly diváků, jsou nasazeny od 11. května na stanicích skupiny Prima a Nova.

„Chtěli jsme poukázat na to, že produkty Sage svojí vysokou kvalitou, jednoduchou obslužností a designovým vzhledem povyšují přípravu jídel a nápojů na novou úroveň. A to jak z hlediska chuti, vůně, vizuálního výsledku, tak pocitu, který máte při jejich používání. Proto tvrdíme, že káva je vyjádřením individuality a stylu člověka a grilování je prostě vášeň doprovázená symfonií vůně a chuti,“ představuje novou kampaň Lukáš Toula, produktový manažer značky Sage ze společnosti Fast ČR, která značku na českém, slovenském, maďarském a polském trhu exkluzivně zastupuje. 

Reklamní spoty navazují na sponzoring, který v dubnu rámoval pořad Události na programu České televize, a také na komunikaci v tisku a na internetu.

Kampaň vznikla ve spolupráci společnosti Fast ČR a produkcí Filmprojekt. Koncept vychází z claimu „Art of Kitchen“, vystihující dlouholeté snažení této značky malých kuchyňských spotřebičů o povýšení gastronomie v běžné domácnosti na vyšší – až uměleckou – úroveň.

Sage je evropskou značkou australské společnosti Breville, jež vznikla v roce 1932. Její produkty jsou prodávány ve více než 50 zemích světa.

-stk-