Značku i komunikaci nově vznikající pojišťovny zajistí Brainz

úterý, 8. května 2018, 08:04 Aktuality, Reklama MediaGuru

Koncept i vizuální identitu vytvoří pro nově vznikající životní pojišťovnu společnosti Partners agentura Brainz.

Partners vola Brainz na tvorbu značky i komunikace nově vznikající životní pojišťovny.

Partners vola Brainz na tvorbu značky i komunikace nově vznikající životní pojišťovny.

 

Společnost Partners si ve výběrovém řízení na přípravu komunikačního konceptu, vizuální identity včetně loga i názvu nově vznikající životní pojišťovny vybrala agenturu Brainz. Ta bude mít za úkol představit první pojišťovnu, která bude kompletně bezpapírová a zároveň využívat moderní technologie a vlastní pojišťovací software.

„Nová pojišťovna je pro Partners důležitý krok, kterému velmi věříme. Jsme přesvědčeni, že dokážeme vytvořit skvělou službu pro klienty a přejeme si, aby s tím korespondovala i vizuální podoba nové značky,“ uvedl hlavní analytik a zároveň provozní ředitel Martin Švec.  

Pojišťovnu chce Partners zaměřit na rizika, která lidi dlouhodobě významně ohrožují. Hlavním produktem bude unikátní rizikové pojištění, které bude stát na kvalitním pojištění invalidity, dlouhodobé pracovní neschopnosti nebo smrti, a to i pro klienty, o které jiné pojišťovny nemají zájem či jim dávají velmi nevýhodné podmínky. Pojišťovna je již v licenčním řízení v ČNB a předpokládané datum spuštění pojišťovny je naplánováno na začátek roku 2019. 

„Nová pojišťovna, jak jí zatím pracovně říkáme, splňuje naše představy o tvorbě značky. Produkt unikátního rizikového pojištění nevznikl účelově, ale dlouhodobou znalostí trhu. Narušuje současnou zkostnatělou nabídku s životním pojištěním. Prodejní argumenty nehledáme, protože produkt je skvělý. Pojišťovna je postavena na nových technologiích a vytváří novou uživatelskou zkušenost," dodává Štěpán Kleník, majitel agentury Brainz. 

-stk-