Albert si na PR vybírá agenturu Grayling

čtvrtek, 14. června 2018, 11:15 Aktuality, PR MediaGuru

Obchodní řetězec Albert si na služby v oblasti public relations zvolil agenturu Grayling.

Foto: Ahold CR

Foto: Ahold CR

Společnost Ahold CR, jež na českém trhu provozuje obchodní řetězec Albert, si na zajištění služeb public relations vybrala agenturu Grayling.

„Spolupráce na množství různorodých témat a projektů, kterým se Albert věnuje, je výzva, která nás už teď baví. Výběrové řízení bylo dlouhé a intenzivní, a o to víc nás těší, že jsme právě my úspěšně dorazili do cíle,“ říká Jana Marešová, Head of PR Graylingu pro Českou republiku.

„Zákazníci vidí v posledních měsících proměnu mnoha našich obchodů i měnící se sortiment a důraz na inspiraci, nabídku zdravých potravin i receptů. Věřím, že se nám za přispění agentury Grayling podaří budovat a dále upevňovat vnímání Alberta jako maloobchodníka s letitou tradicí na českém trhu a silnými vazbami na lokální dodavatele,“ dodává Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert.

Společnost Ahold vstoupila na český trh v roce 1990 a svůj první supermarket otevřela v Jihlavě v červnu 1991. Dnes jich v České republice provozuje přes 300 a zaměstnává na různé pracovní úvazky 17 000 lidí.

-stk-