Birell komunikuje celé své produktové portfolio

čtvrtek, 21. června 2018, 14:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

S novou kampaní „Vyber si cestu podle chuti“ podporuje Birell všechny své produkty.

Ukázka jednoho z klíčových vizuálů nové kampaně značky Birell, zdroj: Plzeňský Prazdroj

Ukázka jednoho z klíčových vizuálů nové kampaně značky Birell, zdroj: Plzeňský Prazdroj

Birell ve své nové kampani „Vyber si cestu podle chuti“ poprvé komunikuje celé své produktové portfolio. Vedle sebe tak staví neochucenou varianta, ochucené i Birell Botanicals. „Kampaní chceme spotřebitelům sdělit, že není důležité, jak moc jsou ve svém volném čase aktivní, ale jak ho prožívají,“ popisuje na dotaz MediaGuru.cz tisková mluvčí společnosti Plzeňský Prazdroj Jitka Němečková. 

Kampaň běží od minulého týdne v televizi, tisku a na internetu, v červenci přibude ještě venkovní reklama.

Pod kreativním konceptem je podepsána agentura Fallon. Online část měla na starosti agentura Symbio. Produkci televizního spot zajistila společnost Savage. Režie se ujal Tomáš Řehořek. Online video obsah režírovala Karen Davidsen v produkci společnosti Zoom. 

-stk-