Bohemia uvádí bramborové krekry, podpoří je na podzim

čtvrtek, 21. června 2018, 10:20 Aktuality, Marketing MediaGuru

Novinkou bramborové krekry Z pece cílí Bohemia na novou příležitost – celodenní konzumaci.

Intersnack uvede v červenci na trh novinku v podobě bramborových krekrů, foto: MediaGuru.cz.

Intersnack uvede v červenci na trh novinku v podobě bramborových krekrů, foto: MediaGuru.cz.

Začátkem července uvede společnost Intersnack na trh pod značkou Bohemia novinku v podobě bramborových krekrů Z pece vyrobených z bramborového těsta, a to ve dvou příchutích - mořské soli a papriky se smetanou. 

S produktovou novinkou chce značka cílit na novou příležitost konzumace. „Bramborové krekry se hodí pro vyplnění chvílí, kdy máme během dne a mezi jídly na něco chuť. Navíc je možné i jíst s různými tipy pomazánek a dipů,“ přibližuje na dotaz MediaGuru.cz Karolína Kůtová, brand manažerka Bohemia Chips. 

Novinku bude Bohemia podporovat od října, a to v televizi, na internetu a také prostřednictvím PR aktivit. Pro televizi připravuje ve spolupráci s agenturou AdHackers nový spot, který bude opět pracovat s motivem české krajiny, jenž se objevuje i v komunikaci chipsů. V PR se bude spojovat s recepty na pomazánky a dipy Romana Kotláře. 

Do budoucna chce Bohemia s rozvojem kategorie krekrů pokračovat, soustředit se bude i na cereální druhy. 

-stk-