Budvar odhaluje nový koncept, podporuje Kroužek

čtvrtek, 21. června 2018, 07:15 Reklama MediaGuru

Budějovický Budvar uvádí kampaň Kroužek, jde o první vykročení směrem k novému komunikačnímu stylu.

Zdroj: Repro YT Budějovický Budvar

Zdroj: Repro YT Budějovický Budvar

Pivovar Budějovický Budvar spustil novou kampaň, v níž představuje nový kvasnicový ležák Kroužek. Produktová kampaň, jež staví na motivu kruhu, je zároveň prvním vykročením značky směrem k novému komunikačnímu stylu.

Kampaň poběží ve dvou měsíčních vlnách v létě – první od června do začátku července, druhá je naplánována na srpen. Poté se znovu připomene ve čtvrtém kvartálu.

K vidění je v televizi na stanicích skupiny Prima, Barrandov, Óčko a Atmedia, dále na internetu, kde Budvar využívá bannerovou reklamu, pre-roll videa, sociální sítě i své webové stránky. V průběhu léta přibudou ještě venkovní plochy.

Pod kampaní je podepsána agentura Kaspen/Jung von Matt, která pro Budějovický Budvar tvořila i minulé koncepty, mimo jiné i kampaň Ne z nás dělá to, čím jsme“, jež byla v roce 2013 oceněna Grand Prix na ADC Creative Awards (tehdy Louskáček). Produkci spotu zajistila společnost Bistro Films. Režie se ujal Marek Partyš. Za kamerou stál Jan Velický.

-stk-